Famílies!

Avui us presentem els casals temàtics organitzats per Kids&Us. Estan adreçats a nens i nenes de 3 a 10 anys (siguin o no alumnes de Kids&Us) amb l’objectiu de facilitar-los el contacte amb l’anglès durant els períodes de vacances o els dies no lectius, fent servir la metodologia d’aprenentatge de Kids&Us. Aquests casals consten d’activitats realitzades 100% en anglès que permeten que els nens i les nenes s’ho passin bé mentre aprenen, gràcies al mètode natural d’aprenentatge propi de Kids&Us.

Totes les activitats es fan íntegrament en anglès i estan relacionades amb la temàtica setmanal. Cada setmana ens submergirem en un nou món gràcies a les diferents temàtiques, amb històries adaptades a cada grup d’edat creades específicament per afavorir l’adquisició de l’idioma.

Les temàtiques proposades per a aquestes dates són les següents:

El Nadal és cada cop més a prop i, tot i que els petits elfs estan molt enfeinats preparant regals per als nens i nenes bons, encara troben temps per divertir-se a la neu! Uneix-te a ells mentre llisquen amb trineu per les pujades, patinen amb elegància i juguen un intens partit d’hoquei sobre gel. No et perdis l’oportunitat de participar en totes les nostres activitats divertides i guanyar el campionat dels Jocs d’Hivern del Pare Noel!

És hora de celebrar una gran festa de Nadal! Tots els nens i nenes esteu convidats a cantar, ballar, riure i jugar amb la família Kids&Us. Descobreix què tramen en Santa i en Rudolph aquest any i endinsa’t en un món màgic amb final feliç. Uneix-te a la diversió i gaudeix dels contes de sempre amb un toc nadalenc molt especial!

Durant les Fun Weeks s’organitzen activitats divertides amb contingut pedagògic. Es formen grups per franges d’edat, amb un màxim de 10 nens i nenes per professor/a, per tal d’assegurar un tracte individualitzat i optimitzar els resultats i l’aprenentatge de cadascun d’ells. Les activitats s’adapten als interessos i capacitats de cada edat i es poden dividir en sis grans grups:

  • Activitats de psicomotricitat: farem jocs a través dels quals els nens i nenes podran córrer, saltar i dur a terme diverses activitats que fomentaran la interrelació i el treball en equip.
  • Taller de teatre: amb l’ajuda de cançons, moviments i danses relacionats amb la temàtica, realitzarem representacions adaptades a l’edat dels diferents grups. Aquesta activitat els ajudarà a contextualitzar el vocabulari i les expressions que van aprenent. A més, tindran l’oportunitat de posar-se a la pell dels diferents personatges i viure les seves intrèpides aventures en primera persona.
  • L’hora del conte: creiem que l’ús del conte és clau i essencial a l’hora d’aprendre un idioma. Les històries creades s’han adaptat a cada grup d’edat i permeten aprendre estructures, sons i vocabulari d’una manera divertida i entretinguda. Durant les Fun Weeks explicarem, aprendrem i representarem contes.
  • Manualitats: realitzarem manualitats relacionades amb la temàtica setmanal.
  • Cançons temàtiques: totes les cançons han estat creades segons la temàtica de la setmana i s’han adaptat a cada grup d’edat.
  • Llibre de classe: quadern temàtic que els nens i nenes van completant al llarg de la setmana.
  • Del 22 al 24 de desembre (3 dies): temàtica Santa’s Winter Games.
  • Del 29 al 31 de desembre (3 dies): temàtica Christmas Fairy Tales.

L’horari de les activitats serà de 9:00 h a 13:00 h (opció A) o de 9:00 h a 15:00 h (opció B), però per facilitar l’arribada i la recollida dels nens i nenes, l’horari d’acollida serà de 8:30 h a 9:00 h i el de recollida de 13:00 h a 13:30 h (opció A) o a les 15:00 h (opció B). Una professora acompanyarà els nens i nenes durant aquest temps d’espera mentre llegeixen, dibuixen o miren alguna pel·lícula en anglès.

  • Alumnes Kids&Us
    • Opció A: de 09:00 h a 13:00 h: 97 €
    • Opció B: de 09:00 h a 15:00 h (el menjar s’ha de portar en una carmanyola): 104 €
  • No alumnes
    • Opció A: de 09:00 h a 13:00 h: 102 €
    • Opció B: de 09:00 h a 15:00 h (el menjar s’ha de portar en una carmanyola): 109 €